VEELGESTELDE VRAGEN

Bekijk hieronder onze veelgestelde vragen.

Algemene Vragen

Wat voor apparaten repareren jullie?

Wij repareren iPhones, iPads, Macbooks, iMacs, Playstation maar ook overige laptopmodellen van anderen merken. Heeft u een andere merk laptop die u wilt repareren, vraag dan naar de mogelijkheden.

Ik heb mijn apparaat zelf proberen te repareren, kan ik deze dan nog ter reparatie aanleveren?

Ja, dit is mogelijk. Let er wel op dat wij het apparaat eerst zullen controleren voordat wij aan de reparatie beginnen. Er kan schade zijn ontstaan waardoor de reparatiemogelijkheden of -kosten anders kunnen uitvallen.

Ik heb meerdere apparaten die ik wil laten repareren, is er korting mogelijk?

Ja, afhankelijk van het aantal apparaten kunnen wij een persoonlijk aanbod doen. Voor meer informatie hierover kunt u contact met ons opnemen.

Versturen van Reparaties

Kan ik elke apparaat toesturen voor reparatie?

U kunt de modellen die wij op de website hebben staan versturen ter reparatie. Als het om een ander apparaat gaat is het verstandig om eerst contact met ons op te nemen voor de mogelijkheden en kosten.

Wat moet ik meesturen met het apparaat?

Wij hebben alleen het apparaat zelf nodig, dus u hoeft geen accessoires mee te sturen. Anders zullen wij dit specifiek aangeven.

Moet ik mijn schermpincode/Apple ID gegevens meesturen?

Ja, dit maakt het handiger voor ons om uw apparaat op functionaliteiten te testen na de reparatie. Wilt u dit liever niet, dan kunt u het apparaat terugzetten naar de fabrieksinstellingen.

Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op voor meer informatie.

Bel Ons!